Il·lustració, vídeo i efectes especials, 3D i Realitat Augmentada
Edat
De 9 a 15 anys (cursant de 4rt de primària a 4rt d'ESO)
Dies i horaris
De setembre a juny
Els dilluns
De 17.30 a 19.30 h
Objectius
- Aprendre les bases de la il·lustració digital utilitzant tauletes gràfiques i software especialitzat.
- Conèixer els aspectes tècnics de la càmera en la producció audiovisual i aprofundir en la narració amb imatges.
- Aprendre edició de vídeo i generació d’efectes especials amb software especialitzat.
- Aprendre conceptes bàsics d’il·luminació i desenvolupar la creativitat.
- Aprendre els conceptes bàsics del disseny i la creació d’objectes 3D amb Blender.
- Conèixer els aspectes tècnics de la Realitat Augmentada per visualitzar objectes virtuals i interactuar-hi.
Continguts
- Explicar una història a partir d’il·lustracions i entendre el procés de creació, des del concepte fins al resultat final passant per la composició, l'esbós, el dibuix i el color.
- Introduir-se en la narració audiovisual a partir de la producció de diferents peces utilit-zant recursos de rodatge com el croma.
- Realitzar l’edició de les imatges aplicant recursos d’efectes especials i treballant la so-norització.
- Introduir-se al disseny 3D a partir de les tècniques bàsiques de modelatge i de creació de materials i textures.
- Utilitzar els models virtuals en la creació d’aplicacions de Realitat Augmentada per visualitzar-los a través de dispositius mòbils.
Requisits del curs
No hi ha requisits previs per efectuar aquest curs.
Preu
379,26 € (72 € de matrícula + 9 quotes de 34,14 €)